Програма обміну для студентів вищих навчальних закладів (Global UGRAD) – це програма культурного обміну, яка здійснюється Бюро у справах освіти та культури Державного департаменту США та підтримується народом Сполучених Штатів Америки. Ця міжнародна освітня та культурна програма обміну підтримує талановитих іноземних студентів, надає можливість майбутнім лідерам навчатися у США з метою поглиблення знань та вивчення культури і традицій Сполучених Штатів Америки. Програма для студентів вищих навчальних закладів (Global UGRAD) спільно здійснюється Бюро у справах освіти та культури Державного департаменту США, Посольством США в Україні та організацією World Learning.
Бюро у справах освіти та культури Державного департаменту США прагне до того, щоб його зусилля відображали розмаїття американського суспільства та суспільств за кордоном. Бюро прагне і заохочує до участі у всіх своїх грантових програмах та інших заходах людей з усього світу та пропонує можливості, що відкриті для всіх, незалежно від їхньої раси, кольору шкіри, національного походження, статі, віку, релігії, географічного розташування, соціально-економічного статусу, фізичного стану, сексуальної орієнтації або гендерної ідентичності. Бюро дотримується принципів справедливості, рівності та інклюзивності.
Учасники програми навчаються протягом одного семестру без отримання ступеня в Сполучених Штатах за будь-якими спеціальностями. Учасникам програми, які планують навчання в США за спеціальностями юриспруденція або медицина пропонується вивчення тільки базових курсів з вищезазначених спеціальностей. Учасники обираються за такими критеріями, як академічна успішність, лідерський потенціал, знання письмової та розмовної англійської мови, громадська активність та готовність учасника до перебування у США в якості студента по обміну.
Програма обміну студентів вищих навчальних закладів Global UGRAD передбачає наступне фінансове забезпечення: оплату проїзду учасників програми до/із США, навчання в американському університеті, проживання та харчування, медичне страхування, необхідні підручники та щомісячну стипендію.
Кандидати на участь у програмі Global UGRAD розглядаються незалежно від раси, кольору шкіри, релігії, етнічної приналежності або гендерної ідентичності. Особам з обмеженими можливостями наполегливо рекомендовано також брати участь у конкурсі.
Конкурс на участь у програмі Global UGRAD є відкритим і базується на основі академічної та особистої успішності кандидатів.
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ:
- мати українське громадянство, проживати в Україні та навчатися в вищому навчальному закладі України на час проведення конкурсу;
- бути старше за 18 років на момент початку навчання у США;
- не бути студентом випускного курсу приватного або державного вищого навчального закладу;
- володіти англійською мовою на рівні, достатньому для навчання та спілкування в англомовному академічному середовищі;
- мати високий рівень академічної успішності, соціальної активності та лідерський потенціал;
- мати можливість почати навчання у Сполучених Штатах в серпні 2018 року чи у січні 2019 року. Фіналісти конкурсу не можуть самостійно обирати дати програми чи відкладати участь у програмі на пізніший термін;
- відповідати вимогам для отримання візи учасника програми обміну (J-1) для в’їзду до США;
- повернутися в Україну після завершення програми.
До участі в конкурсі НЕ ДОПУСКАЮТЬСЯ:
- студенти, які не відповідають вказаним вище критеріям;
- громадяни України, які проживають на території США чи других країн;
- громадяни України, які мають дозвіл на постійне проживання в США;
- студенти, які навчаються, проживають або працюють за кордоном на час проведення конкурсу;
- працівники Посольства Сполучених Штатів Америки в Україні та урядових агенцій США, що входять до дипломатичної місії США в Україні та їхні найближчі родичі: чоловік/дружина, діти, сестри, брати, батьки та ін. Ця заборона втрачає чинність через рік після завершення працівником строку служби або роботи за контрактом у зазначених установах та організаціях.
- працівники організації World Learning та їхні найближчі родичі: чоловік/дружина, діти, сестри, брати, батьки та ін.
Учасники програми розміщуються в коледжах та університетах по всій території Сполучених Штатів. Учасникам не дозволяється обирати коледж чи університет. Учасники вивчають предмети у своїй фаховій галузі, а також предмети з амеріканистики. Стандартна кількість академічних кредитів (credits) за семестр – 12. Кількість кредитів з американістики входять до обов’язкових 12 кредитів за семестр. Можливість взяти додаткові кредити залежить від приймаючого університету в США та підлягає узгодженню та затвердженню в організації World Learning. Учасники програми проживають у студентських гуртожитках.
Учасники програми працюють не менш 20 годин у якості волонтерів під час їхнього навчання за програмою Global UGRAD.
Учасникам не дозволяється продовжувати навчання для отримання ступеню в Сполучених Штатах. Всі учасники повинні повернутися в Україну відразу після завершення програми.
Для участі у програмі UGRAD приймаються анкети ЛИШЕ в електронній формі.
Кандидатам необхідно зареєструватися на сайті: www.worldlearning.org/ugrad, щоб отримати доступ до інтерактивної системи заповнення анкет для участі у програмі. Кандидати зможуть заповнити свою анкету, а також відправити рекомендаційні листи та інші документи онлайн. Анкети, подані після 31 грудня 2017 року, розглядатися не будуть.
Кандидатам НЕОБХІДНО подати пакет документів, до якого входять:
- Анкета для участі у програмі обміну (всі відповіді мають бути повними, всі поля мають бути заповнені англійською мовою);
- Копія першої сторінки закордонного паспорту. Апліканти, які не мають закордонного паспорту, подають копію внутрішнього паспорту громадянина України;
- Два рекомендаційних листи з перекладом на англійську мову. Один рекомендаційний лист має бути від викладача чи наукового керівника з ВНЗ, другий лист може бути від іншого викладача, роботодавця, тренера, координатора колишньої програми обміну або волонтерської/громадської діяльності. Члени сім’ї та друзі не можуть надавати рекомендаційні листи;
- Копія залікової книжки чи витяг із залікової книжки ТА офіційний переклад на англійську мову. Копія має бути завірена печаткою навчальної установи, яка їх видала. Переклад на англійську мову завіряється установою, яка робила переклад (навчальна установа або бюро перекладів);
- Офіційна довідка із назначенням назви навчальної установи, факультету та курсу навчання студента (із неофіційним перекладом);
- Атестат про закінчення повної середньої освіти та додаток до диплому атестату для студентів першого курсу навчання (з перекладом на англійську мову, офіційно завіреним навчальною установою або бюро перекладів);
Кандидатам БАЖАНО подати:
- Офіційний сертифікат тесту TOEFL. Допускається, що на момент подання документів цей тест ще не складений;
- Додаткові документи (сертифікати, грамоти, портфоліо, тощо).
Після того, як анкета повністю заповнена, перевірена та необхідні документи завантажені, необхідно натиснути «Відправити» («SUBMIT»). З цього моменту зміни в анкеті будуть неможливими.
Всі документи і рекомендації будуть перевірені з відповідними установами.
Анкета має відображати ОРИГІНАЛЬНІ ДУМКИ та ІНДИВІДУАЛЬНУ РОБОТУ кандидата, які підтвердять мотивацію кандидата брати участь у програмі. Плагіат, чужі думки та ідеї без належного посилання на джерело, є неприйнятними. Виявлення плагіату є підставою для негайної дискваліфікації кандидата.
Додаткову інформацію можна отримати електронною поштою: [email protected] або за телефоном: +38 044 521-5043.
Кінцевий термін подання анкет – 31 грудня, 2017 р., 17:00 EST (за східноєвпопейським часом).